Nieuwe huisstijl voor IW Achterhoek Rivierenland

  • Arbeidsmarkt
  • Bron: IW Nederland

Eén van de eerste landelijke speerpunten van 2017 voor IW was het ontwikkelen en opzetten van een nieuwe huisstijl mét een nieuw, fris logo waarmee ze nog beter hun sterktes naar voren kunnen laten komen. Inmiddels is dit gerealiseerd, voortaan heten zij IW Achterhoek Rivierenland.

Nieuwe huisstijl voor IW Achterhoek Rivierenland

Meer bereik en meer herkenning


Met deze nieuwe huisstijl is IW ervan overtuigd dat zij hun (potentiële) doelgroep beter kunnen bereiken en herkenbaarder overkomen in hun uitstralingen. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo worden vanaf begin 2018 trapsgewijs ingevoerd in alle communicatie-uitingen. Variërend van de website, social media, brochures & flyers en fotomateriaal tot en met presentaties en nog meer.

De vernieuwingen op een rij…

De naam ‘InstallatieWerk’ leidde in de praktijk nogal eens tot verwarring. Waren ze soms een…installatiebedrijf? Daarom heten ze nu gewoon IW. Da’s kort, helder en krachtig. Het logo voor IW is ook vergroot. Niet omdat IW grootheidswaanzin heeft, wel omdat IW vaak in allerlei verbanden samenwerkt. Werden daar dan de logo’s gezamenlijk van afgebeeld, dan vielen we soms wel erg veel weg in het geheel. Met het nieuwe logo profileren zij zich dus iets prominenter. De kleuren? Blauw en oranje. Typisch Nederlandse kleuren om trots op te zijn. Voluit is de naam nu: IW Achterhoek Rivierenland.

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!