‘Onze medewerkers komen fluitend naar hun werk’

  • Technologie

ICT-dienstverlener Aragorn uit Eindhoven maakt een stevige groei door. Het familiebedrijf is daarom op zoek naar een aantal ambitieuze en talentvolle nieuwe medewerkers. ‘Onze medewerkers komen fluitend naar hun werk’, zegt Martijn Lafeber.

‘Onze medewerkers komen fluitend naar hun werk’

‘Wij bieden hen naast alle standaard zaken als een goed salaris ook een fijne werkplek en fijne collega’s. Natuurlijk moet er bij Aragorn hard worden gewerkt, maar we maken ook graag tijd voor een lolletje.’

Werken bij Aragorn

Bij Aragorn werken momenteel zo’n 35 mensen, en het bedrijf heeft momenteel diverse vacatures open staan. Martijn Lafeber: ‘Wij zijn onder meer op zoek naar een accountmanager, een engineer en servicedeskmedewerkers. Zij moeten niet alleen bereid zijn om op de hoogte te blijven van de nieuwste ICT-technologie, maar ook om klantgericht in te spelen op de behoeften van onze klanten.’

Direct aanspreekpunt

Het klantenbestand van ICT-dienstverlener Aragorn is volgens Lafeber vrij divers. ‘Wij werken met name voor mkb-bedrijven, variërend van 2 tot 500 werkplekken. Daarbij bouwen we aan een goede band met onze klanten, zodat we weten wat er bij hen speelt en wij hen nog beter kunnen bedienen. Wij streven er altijd naar om op een prettige manier zaken te doen.’ De belangrijkste taak van de accountmanager is om mee te helpen om de dienstverlening van Aragorn in de komende jaren verder te laten groeien. ‘Deze persoon is een direct aanspreekpunt voor onze klanten. Hij moet goed weten wat er bij onze klanten én in de branche speelt, zodat hij dit kan vertalen naar nieuwe ideeën. Want de ICT-sector staat nooit stil. Daarom besteden wij ook veel tijd en aandacht aan het up-to-date houden van de kennis en ervaring van onze medewerkers. Daarnaast hebben wij meerdere ervaren mensen in ons commercieel team, die graag helpen om onze nieuwe accountmanager wegwijs te maken.’ Voor de servicedeskmedewerkers is het volgens Lafeber belangrijk dat zij communicatief vaardig zijn en beschikken over een goed analytisch denkvermogen beschikken. ‘Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten en hun meldingen. Indien mogelijk proberen zij deze meldingen zelf op te lossen, of door te zetten naar een collega.’

Meer ‘online’ diensten

De directeur van Aragorn verwacht dat de groei van het bedrijf in de komende jaren doorzet. ‘Niet alleen ons klantenbestand groeit, maar bestaande klanten worden ook groter. Daarnaast leveren wij ook steeds meer ‘online’ diensten, waardoor ons werkgebied een stuk groter is geworden. Bovendien komen er steeds meer mkb-bedrijven met 50 tot 100 medewerkers die geen eigen ICT-medewerkers meer in dienst hebben. Voor deze bedrijven zijn wij veelal het verlengstuk op ICT-gebied, omdat wij hiervoor de kennis in huis hebben.’

Meer informatie over ARAGORN B.V.:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

The Santa's Club WELCOME TO SANTA'S CLUB

Met je collega’s, vrienden of zakenrelaties je eigen kerstpakket shoppen?