Snoeperij Tum Tum heeft de titel Meest Gastvrije Ondernemer van ’s-Hertogenbosch 2014.

  • Toerisme & Recreatie
  • Bron: VVV Noordoost-Brabant

Wethouder Jan Hoskam reikte de eretitel uit tijdens Bourgondisch ’s-Hertogenbosch.

Snoeperij Tum Tum heeft de titel Meest Gastvrije Ondernemer van ’s-Hertogenbosch 2014.

Om de derde editie van de Meest Gastvrije Ondernemersverkiezing in te luiden, heet Rein de Laat, algemeen directeur van VVV Noordoost-Brabant, de gasten hartelijk welkom. Hij vertelt dat ‘s-Hertogenbosch vorig jaar voor de vierde keer op rij verkozen is tot de Meest Gastvrije Stad van Nederland en benadrukt het belang van de titel. “Het winnen van de titel is fantastisch, maar het gaat erom wat we er vervolgens mee doen.” “Gastheerschap is de sleutel tot ons succes en dat moeten we zo houden, vandaag én morgen”, vult Peter Claessen, voorzitter van ondernemersvereniging Hartje ’s-Hertogenbosch, aan. Claessen bedankt daarna alle partijen die de verkiezing mogelijk hebben gemaakt, Bourgondisch ’s-Hertogenbosch in het bijzonder. Daarna is het moment suprême aangebroken.

De bekendmaking

De spanning is voelbaar als wethouder Hoskam het podium betreedt. De wethouder maakt de nummer drie bekend: KOEKWAUS, de conceptstore van twee jonge Bossche zussen. Vervolgens haalt Hoskam de als tweede geëindigde ondernemer naar voren: Restaurant De Blauwe Sluis, gelegen in Gewande aan de Maas. Nu rest de vraag, welke ondernemer mag zich een jaar lang de Meest Gastvrije Ondernemer van ’s-Hertogenbosch noemen? Dan is daar het verlossende woord. De Meest Gastvrije Ondernemer van 2014 is Snoeperij Tum Tum!

De wethouder feliciteert de trotse winnaar en overhandigt de bijzondere prijs: een glazen trofee, speciaal ontworpen door Glasatelier Joost van Opdorp. Hoskam: “Snoeperij Tum Tum is al tientallen jaren een begrip in onze stad. Bezoek dit nostalgische winkeltje en je komt gegarandeerd met een glimlach op het gezicht naar buiten. Gastvrijheid is er met de snoeplepel ingegoten!”

Meest Gastvrije Actie

Theater aan de Parade valt ook in de prijzen. Het theater maakt ieder jaar werk van de verkiezing. De ansichtkaart van dit jaar met de slogan ‘Wat heb jij een mooie stem’ slaat een mooi bruggetje tussen de verkiezing en het Internationaal Vocalisten Concours dat er nu plaatsvindt. Theater aan de Parade wordt voor deze actie beloond door ’s-Hertogenbosch Bruist. Het stadsmagazine geeft een advertentiepagina cadeau.

Het succes van de verkiezing is niet alleen merkbaar bij de winnaar. Ook de organisatie is erg tevreden met het verloop en bedankt alle stemmers en ondernemers hartelijk voor hun actieve inzet tijdens deze campagne.

De verkiezing is een samenwerkingsverband van Ondernemersvereniging Hartje ’s-Hertogenbosch.

 

Meer informatie over VVV Noordoost-Brabant:

Bekijk het complete instantieprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!