UDENHOUT B.V., AUTOBEDRIJF VAN DEN

Logo UDENHOUT B.V., AUTOBEDRIJF VAN DEN

Rietveldenweg 40
5222 AR 's-Hertogenbosch
Postbus 90127
5200 MA 's-Hertogenbosch

Tel. (073) 6464444

E-mail: info@udenhout.nl
Website: www.udenhout.nl

’Wij mogen het ons moeilijker maken om het de klant makkelijker te maken.’ Het is een typerende uitspraak voor Kurt Verhees, directeur van Autobedrijf Van den Udenhout. Het Brabantse autobedrijf met vestigingen  in ’s-Hertogenbosch, Eindhoven, Helmond, Oss, Son, Veghel en Veldhoven voert Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT en SKODA. De focus ligt op de klant en op de toekomst. Vernieuwde concepten houden de klant mobiel.

Van den Udenhout I De Nieuwe Dealer

Autobedrijf Van den Udenhout is sinds 1 april 2016 overgestapt naar een nieuwe merkpositionering: Van den Udenhout I De Nieuwe Dealer. ‘Van den Udenhout is een vooruitstrevend en innovatief bedrijf. We willen voorop blijven lopen in de branche, onze concurrenten voor­blijven en onszelf uitdagen op het gebied van mobiliteit.’ vertelt Kurt met trots.

‘Waar vroeger het product centraal stond, is vandaag alles gericht op de dienstverlening,’ gaat directeur Verhees verder. ‘Niet het kenteken, maar de klant staat centraal. Dan is het uiteraard zaak dat je de klant ook kent en herkent. Als je aandacht op maat wilt geven, moet je weten wie de klant is en wat hem bezighoudt. Als je weet dat hij een fanatiek zeiler is, kun je hem aangenaam verrassen door een rubberen mat in de kofferbak te leggen. Een goed CRM-systeem maakt dit mogelijk. Daarnaast speelt digitalisering een steeds grotere rol in onze klantbenadering. Klanten vinden ons immers steeds vaker online. Maandelijks krijgen we zo’n 60.000 digitale bezoekers over de vloer. Het sitebezoek stijgt exponentieel, terwijl het showroombezoek daalt. Maar hoe haal je een digitale bezoeker naar je toe? Hoe maak je van een bezoeker een loyale klant? Hoe zorg je fysiek en online voor merkbeleving? Het zijn vragen die ons volop bezighouden en die we met ons nieuwe plan -de nieuwe dealer- willen beantwoorden.’

Wat betekent dit nu voor u als klant?

Wij zijn al zeer actief op sociale media. De webshop en onze online kanalen zorgen voor een optimale informatie voorziening. U kunt bij ons terecht voor al uw vragen. Praat via de chat of whatsapp met onze medewerkers, vraag online een proefrit aan of deel uw me­ning via ons klantenpanel.

Niet alleen de grote dingen dragen bij aan het zijn van | DE NIEUWE DEALER. Het zit ook in de kleine dingen. Koffie bij ontvangst, een ruitenkrabber in iedere auto of een glimlach en goedemorgen van uw service adviseur. Wij hebben alle middelen in huis om u te ontzor­gen op het gebied van mobiliteit. Bij ons bent u klaar voor de toekomst!

O.a. middels onze maandelijkse nieuwsbrief houden wij klanten op de hoogte van onze ontwikkelingen en vernieuwingen.

Brabant

Één ding staat onomstotelijk vast: Van den Udenhout is en blijft een Brabants bedrijf. ‘Expansie naar andere provincies is niet aan de orde’, stelt directeur Verhees. ‘Het bourgondische Brabantse karakter sluit naadloos aan bij onze organisatie en met Brabant hebben we een mooi verzorgingsgebied waarin we ons ei goed kwijt kunnen. De vraag is wel waar en hoe je als dealerbedrijf op termijn in de regio aanwezig wilt zijn. Misschien moeten we streven naar een paar grote showrooms waar klanten de ultieme merkbeleving vinden, naast diverse mobility points waar ze voor service en onderhoud terechtkunnen? En een city store zou overigens ook mooi zijn’, mijmert Kurt Verhees.

Naast de verkoop en het onderhoud van deze merken biedt het bedrijf een scala van diensten zoals autoverhuur, lease, schadeherstel, Bedrijfswagen Inbouw Centrum en een webshop met lifestyle producten.