Randstad Boost Samen werken aan jouw groei

Randstad Boost Samen werken aan jouw groei
  • Marketing & Communicatie

Randstad is volop in beweging. Dat merk je elke dag. We vernieuwen mee met de wereld om ons heen die, onder meer door technologische ontwikkelingen, ook in een hoog tempo aan het veranderen is. Neem bijvoorbeeld hoe we tijdens de corona-crisis in zeer korte tijd volledig digitaal en op afstand met elkaar zijn gaan werken.

Dat was tien jaar geleden ondenkbaar geweest. Zoals het nu ondenkbaar is dat over tien jaar waarschijnlijk 70 procent van de banen bestaat uit banen die we nu nog niet kennen. De invulling van werk is voor iedereen anders. Andere verwachtingen, andere behoeftes, maar ook andere vaardigheden. Wat mensen bindt, is de wens om vooruit te gaan in de wereld. Dat is ook wat ons drijft. Randstad wil mensen vooruit helpen. 

regie ligt bij de kandidaat

Randstad heeft zijn reputatie opgebouwd als matchmaker. Als dé partij die klanten en kandidaten bij elkaar brengt. Maar in de loop der jaren is de kandidaat steeds meer centraal komen te staan. Hij of zij heeft de regie over zijn of haar leven en de rol van werk daarin. Dat is ook waar onze belofte Human Forward en onze campagne Wat doe jij morgen? over gaan. 

boost: samen werken aan jouw groei

Als antwoord hierop hebben we Boost. Daaronder bundelen we al onze oplossingen die te maken hebben met opleiden en ontwikkelen. Samen werken aan jouw groei is ons motto. We hebben als Randstad zoveel te bieden, maar het is de kunst het juiste aan te bieden. Voor de een zal de perfecte oplossing het volgen van een opleiding zijn, voor een ander werkt een test heel goed. 

de volgende stap

De ene kandidaat weet wat hij wil, de andere zullen we moeten ‘prikkelen’ om na te denken over een volgende stap. Hij of zij moet weten wat we te bieden hebben. Dat we véél meer zijn dan een matchmaker. Dat we vakopleidingen hebben, 100+ online-trainingen aanbieden, testen, vak-verklaringen uitleveren. Kortom: dat we als Randstad mensen vooruit helpen door middel van opleiden en ontwikkelen. Met als doel te groeien. 

wie meer weet, kan beter coachen

Maar voordat we iets doen voor een kandidaat, moeten we eerst luisteren. Persoonlijke aandacht is cruciaal. Het past bij onze Randstad-manier, bij customer delight. Je komt meer te weten door in een gesprek oprechte interesse te tonen, door gerichte vragen te stellen en door te blijven vragen. Wie meer weet, kan beter coachen. Het is een samenspel tussen jou en de kandidaat: je doet het samen. Twee weten meer dan één. 

elk verhaal is anders

Kandidaten hebben hun eigen verhaal en elk verhaal is anders. Een aantal van hen zal een verlangen hebben. Bijvoorbeeld een andere baan. Die wens komt ergens vandaan. Het kan zijn dat de kandidaat bang is zijn huidige baan te verliezen of dat hij ergens werkt waar hij het niet naar z’n zin heeft. Het kan ook zijn dat hij zich persoonlijk wil ontwikkelen in een nieuwe richting of dat hij nieuwe vaardigheden wil leren zodat hij klaar is voor de toekomst. Maar er zijn ook kandidaten die zich wel bewust zijn van het feit dat de wereld verandert, maar niet dat dat consequenties heeft voor hen. Dat is de grootste, maar ook de meest uitdagende groep. Die mensen moeten we echt helpen door hen duidelijk te maken wat die verandering concreet voor hen betekent. En hoe ze zich daar op tijd op kunnen voorbereiden en aanpassen. 

doel bereikt

Randstad zal op verschillende momenten als een echte partner meesturen in de goede richting. En dat doe jij, samen met je collega’s. Doordat Randstad bereid is om echt aandacht te geven aan de kandidaat, altijd die stap extra te zetten om uiteindelijk samen vooruit te komen. 

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!