home » blog » Sales »

Veilig en handig je spullen opslaan op je werk? Zo kan het

Veilig en handig je spullen opslaan op je werk? Zo kan het
  • Sales

Veel mensen uit het bedrijfsleven kennen het wel: het bedrijf begint te groeien en op verschillende plekken ontstaat rommel rondom, in de kleedkamer of de garderobe ligt het vol met jassen en overal slingeren oude papieren rond. Dit moet toch anders kunnen...

En dat kan! In deze blog bespreken we een aantal mogelijkheden om spullen op het werk op een veilige en handige manier op te bergen. Wie wil er nou geen veilige en efficiënte werkomgeving?

Werkplaatskasten

Één manier om spullen op een veilige en handige manier op te slaan is door een werkplaatskast te plaatsen. Deze kasten zijn in veel soorten en maten beschikbaar en kunnen voor verschillende doeleinden worden ingezet. De kleinere werkplaatskasten zijn ideaal om papieren of oude dossiers in op te slaan, terwijl de grotere varianten zich ideaal lenen om producten of gereedschappen in op te slaan. Handig, toch? Zo zullen verloren gereedschappen, losse papieren, rondslingerende oude mappen of een chaotische voorraad vanaf nu verleden tijd zijn! 

Lockers

In veel sectoren en branches zijn we op een andere manier met elkaar gaan samenwerken. Kantoren zijn tegenwoordig steeds meer “open”, in plaats van persoonlijk en afgescheiden van elkaar. Daardoor hebben mensen minder vaak de neiging om hun spullen op hun werkplek te laten liggen, maar juist de behoefte om deze spullen veilig op te kunnen bergen. Om dit voor medewerkers mogelijk te maken, plaatsen veel bedrijven lockerkasten. Een lockerkast biedt verschillende voordelen:   

  • De beschikbare ruimte wordt optimaal benut
  • Medewerkers kunnen persoonlijke spullen opbergen
  • Een minder rommelige ruimte zorgt voor een hogere productiviteit
  • Diefstal op de werkvloer wordt hiermee tegengegaan

Garderobekasten

Om het probleem rondom rondslingerende jassen en tassen in de garderobe of omkleedruimte voor de medewerkers op te lossen, doe je er goed aan om garderobekasten te plaatsen. Iedere werknemer heeft zo de mogelijkheid om zijn of haar jas en tas in op te bergen, zodat de garderobe niet in een rommelhok verandert.. Zo zul je iedere werkdag aftrappen in een opgeruimde, geordende omgeving; wie wil dat nou niet?    

Er zijn tal van mogelijkheden om werknemers hun spullen op een veilige en handige manier op te slaan op de werkvloer. Ghala beschikt over een groot assortiment aan werkplaatskasten, lockerkasten en tal van andere bruikbare materialen om spullen op een efficiënte manier op te slaan bij jouw bedrijf. Ga jij voor een veilige en efficiënte werkomgeving?

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!