Scrollen, liken en swipen. We spenderen dagelijks tijd aan het absorberen van content. Maar waarom zouden we die kostbare tijd willen verspillen aan iets saais? Als er één ding duidelijk is geworden tijdens deze coronatijd dan is het dat onze aandacht enorme waarde heeft. Om deze boodschap duidelijk te maken lanceert het Bredase videoproductiebedrijf GIG de campagne: 'Death to boring video'.
Innovatie- en businessbooster programma BioVoice heeft gisteren een recordaantal van twaalf nieuwe challenges opengesteld. Uitgangspunt van BioVoice is de vraag van een grootbedrijf naar een biobased of circulaire oplossing voor een bestaand probleem.
Steeds meer bedrijfsprocessen zijn vast te leggen in software. Dat is efficiënt en verloopt vaak zelfs automatisch. Aan de basis van automatisering liggen workflows. In deze blog lees je wat workflows zijn en hoe ze jouw CRM- en HRM-processen verbeteren.
© RegioinBedrijf.nl 2013 Voorwaarden | Disclaimer | Tel: 0416-286186 | Email: online@regioinbedrijf.nl