home » interviews » Bouw »

Bam Wegen een echt regiobedrijf

  • Bouw

Het huidige BAM Wegen is voortgekomen uit het samengaan van BAM, NBM-Amstelland en HBG. Zeker in deze regio zal de naam Van Dijck-Petit nog wel bekend zijn, zij zijn destijds overgenomen door NBM.

Bam Wegen een echt regiobedrijf

Wat is de core business van de onderneming?

Het voor overheid en bedrijfsleven uitvoeren van werkzaamheden als bouw- en woonrijp maken, aanleg van wegen, fietspaden, parkeerterreinen en overige terreinverhardingen. Van initiatief tot beheer en onderhoud. Maar ook waterbergingsoplossingen en stalen parkeergarages realiseren wij.

Wat maakt het bedrijf uniek?

Het zowel deel uitmaken van een grote solide onderneming, als het zijn van een echt regiobedrijf. Er is ruimte om te ontwikkelen in mens en product. We bieden oplossingen voor infrastructurele problemen. Van bedrijven en overheid en andere delen van de BAM-groep krijgen we inspirerende opdrachten waarbij wij ons oplossend vermogen maximaal inzetten.

Economische thema's in de regio West-Brabant  zijn: Arbeidsmarkt, Innovatie, Logistiek, Procesindustrie en Recreatie & Toerisme. Is het bedrijf met één van deze thema's verbonden? En zo ja, op welke manier?

Als werkgever zijn wij uiteraard direct speler in de regionale arbeidsmarkt. Voor innovatie is binnen ons bedrijf ruimte voor alle werknemers. Ondernemerschap wordt gestimuleerd.  Het is inherent aan ons vakgebied dat wij een partij zijn die direct en indirect een rol heeft in de regionale logistiek.

Wat is uw toekomstvisie op lange termijn?

Op de lange termijn zal blijken dat de ondernemer in de regio die succesvol zijn dat mede te danken hebben aan de moeilijke jaren die dan achter ons liggen. Er zal denk ik een blijvende verandering in de markt zijn.

Wat zijn de plannen voor de nabije toekomst?

Wij blijven de kansen zoeken in de markt. Maximale flexibiliteit tonen en zeker niet afwachten. Ondernemerschap, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn onze kernwaarde.

BAM Wegen

Directeur aan het woord

Hoe zou u uzelf omschrijven?

Een playing captain, als vrouw in de bouwwereld helaas nog teveel een uitzondering.

In welke leiderschapsstijl herkent u zichzelf het meest?

Coachend

Wat voor auto rijdt u?

Volvo

Waar spaart u voor?

Mijn oude dag

Wat is uw grootste passie in het leven en waarom?

Mijn kinderen. Daarom!

Wat is uw lijfspreuk?

Geniet ook nu van het leven.

Welke boodschap wilt u uw collega ondernemer meegeven?

Blijven ontwikkelen en vertrouwen hebben in de toekomst.

Meer informatie over BAM INFRA REGIONAAL BREDA:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!