Financiële en fiscale dienstverlening op maat

  • Financieel & Juridisch

Buro Burmanje verzorgt de administraties en jaarrekeningen inclusief aangiften, van A tot Z.

Financiële en fiscale dienstverlening op maat

Hoe is jullie organisatie ontstaan?

Ik heb zelf eerst 12 jaar op accountantskantoren gewerkt. Eerst als assistent accountant later als fiscalist. In juli 2004 ben ik voor mezelf begonnen met Buro Burmanje.

Wat maakt jullie organisatie uniek?

De laagdrempeligheid, het close contact met klant, altijd bereikbaar.

Waar staat de organisatie over 5 jaar?

Dan is er een iets groter kantoor dan nu met circa 6 medewerkers (nu 4).

Wat zijn de plannen voor de nabije toekomst?

Een geplande groei van het aantal klanten. Niet te grootschalig worden waardoor de punten onder uniek in gevaar komen.


Directeur aan het woord

Naam Kees Burmanje
Werkt _ uur per week 55
Eerste baan Leerling-kelner in sterrenrestaurant

Hoe zou u uzelf omschrijven?

Ik ben een gedreven, fanatiek persoon, altijd in voor een geintje, maar heel secuur wanneer nodig. Houd van gezelligheid en een goede werksfeer.

Hoe ziet uw loopbaan er tot op heden uit?

Vanaf de middelbare school heb ik eerst diverse banen gehad. In 1985 ben ik met studeren begonnen (laatbloeier). In 1990 als administrateur begonnen bij Kantoorsupplies bedrijf. Daarna 2 jaar administrateur geweest van Intratuin Den Bosch/Rosmalen. Vanaf 1993 werkzaam in accountancywereld. Eerst als assistent accountant later als fiscalist.

In welke leiderschapsstijl herkent u zichzelf het meest?

Gemoedelijk, nooit te streng, maar verwacht wel inzet.

Wat is uw lijfspreuk?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Meer informatie over BURMANJE, BURO :

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!