Bijeenkomst bkkc & VisitBrabant over regiobranding en citymarketing

  • Toerisme & Recreatie
  • Bron: VisitBrabant

Regio’s en gemeenten besteden steeds meer aandacht aan de promotie van hun gebied. Cultuur speelt hierin een onmisbare rol. Kunst en cultuur verleiden recreanten en toeristen en binden bewoners.

Bijeenkomst bkkc & VisitBrabant over regiobranding en citymarketing

VisitBrabant hecht veel waarde aan cultuur als onderdeel van de vrijetijdseconomie. Dit komt onder meer tot uiting in haar marketingactiviteiten voor de themajaren Van Gogh 2015 en Jheronimus Bosch 500 in 2016.

Verbinding tussen recreatie en cultuur

Om de verbindingen tussen toerisme, recreatie en cultuur verder te versterken, nodigen bkkc en VisitBrabant beleidsmakers en ondernemers uit voor een inspirerende middag over de kracht van cultuur in regiobranding en citymarketing. Recente Brabantse voorbeelden geven inzicht in strategie, toepassing en resultaten. Deelnemers worden van harte uitgenodigd nieuwe contacten te leggen. De gratis bijeenkomst vindt plaats op donderdagmiddag 20 november bij bkkc in Tilburg. Kijk voor meer informatie over het programma en aanmelding op www.bkkc.nl/regiobranding.

Meer informatie over VisitBrabant:

Bekijk het complete instantieprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!