Vaar mee op het merk Brabant, investeer in Brabant

  • Toerisme & Recreatie

Wat maakt Brabant één? En waarin onderscheidt Brabant zich? Elk bedrijf dat Brabant een warm hart toedraagt en Brabant (inter)nationaal nog meer op de kaart wil zetten, zou zichzelf deze vragen moeten stellen.

Vaar mee op het merk Brabant, investeer in Brabant

Ook met het oog op de verkiezing van Culturele Hoofdstad 2018, is het belangrijk dat Brabant een stevige eenheid vormt en uitstraalt. Middels het project het project ‘Versterkt Stedelijk Netwerk Brabant’, kortweg #Brabant zetten BrabantStad-bestuurders in op het ontwikkelen en met elkaar verbinden van economische toplocaties, hoogstedelijke zones en (multimodale) knooppunten, ten einde de positie van Brabant als kennis- en innovatieregio te versterken. (Bron: PIB 5 (Personeelsinformatieblad Provincie Noord-Brabant), augustus 2012).

Sterke promotie van Brabant zowel op gezamenlijk als individueel niveau, kan voor elk bedrijf zijn vruchten afwerpen. Vaar mee op het merk Brabant, investeer in Brabant.

VVV Noordoost-Brabant richt zich op het verbinden van Brabant als foodregio van Nederland. Dit doet zij op verschillende manieren, zoals het promoten van streekproducten op landelijke beurzen zoals de 50PlusBeurs, participatie in Week van de Smaak, de deelname als curator aan FoodKees Brabant en het informeren over en promoten van foodevents in Brabant, zoals Bourgondisch ’s-Hertogenbosch en Slokdarmfestival Veghel. Beleef Bourgondisch Brabant!



Meer informatie over VVV Noordoost-Brabant:

Bekijk het complete instantieprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!